Knuurke bedankt!

Zoals de meeste mensen wel weten kwam er, na bijna 50 jaar, een einde aan onze supportersclub Knuurke. Weinig amateurclubs in Nederland zullen kunnen zeggen dat ze zo’n mooie supportersvereniging hebben gehad. Helaas komt er door een tekort aan vrijwilligers een einde aan het bestaan. Hiermee komt het prachtige clubblad “De Knuurier” ook te vervallen. Knuurke regelde jarenlang een supportersbus voor de uitwedstrijden in de hoogtijdagen van SV Panningen in de hoofdklasse. Ook verzorgden ze jarenlang onder andere de pupil van de week, de loterij bij thuiswedstrijden en de website. Eind vorig jaar werd echter een “opheffingsvergadering” gehouden, daarin werd duidelijk dat er nog een mooi bedrag in kas zat. Door de ledenvergadering werd unaniem besloten dit geld aan de club te sponsoren. Hiervoor zijn wij als SV Panningen zeer dankbaar, net als voor alle mooie herinneringen en momenten die de club samen met Knuurke heeft mogen meemaken. Zeer zeker ook nog een woord van dank aan alle vrijwilligers die Knuurke jarenlang een warm hart hebben toegedragen! Middels een gloednieuw “reclamebord” op ons prachtige sportpark willen we dit nogmaals benadrukken!