Lid worden & Contributie

Lid worden?

Iedereen, zowel jongens als meisjes die 5 jaar oud zijn kunnen lid worden van onze voetbalvereniging. Zij of hun ouders kunnen contact opnemen met Mark Daniels (06-42152454). Wil je het eerst even proberen ?
Neem gerust contact op en kom gezellig een keertje vrijblijvend met ons meetrainen!!

Kaboutervoetbal
Al enkele seizoenen nemen enkele teams van sjo PEC’20 deel aan het kaboutervoetbal. Het kaboutervoetbal wordt georganiseerd door de verenigingen in de gemeente Peel en Maas.
Het is geen landelijke of regionale organisatie van de KNVB. De deelnemende verenigingen willen met het kaboutervoetbal bereiken dat kinderen van 5 jaar, kennismaken met het voetbal. Het doel is dan ook om de jongens en meisjes zoveel mogelijk te laten voetballen.

Hoe ziet het kaboutervoetbal eruit
De wedstrijden worden gespeeld op een voetbalveld met lengte tussen 30 meter en breedte 20 meter. Er wordt gespeeld met 4 tegen 4 veldspelers (geen keepers). Er is geen maximum aan wisselspelers en er mag onbeperkt doorgewisseld worden. Jongens en meisjes die 5 jaar zijn, kunnen lid worden van SV Panningen om deel te nemen aan het kaboutervoetbal. Plezier staat bij deze wedstrijdjes op de eerste plaats! Als er nog vragen zijn neem gerust contact op.

Wil jij lid worden van SV Panningen? Vul dan ons aanmeldingsformulier in, print het uit en stuur het volledig ingevulde formulier per mail naar: secretaris@svpanningen.nl of jeugd@svpanningen.nl

Mochten er nog vragen zijn over het lidmaatschap of het formulier of wil je een keertje meetrainen kun je contact opnemen met Mark Daniels (06-42152454 of secretaris@svpanningen.nl)

Wij hopen je binnenkort te mogen begroeten als lid van SV Panningen. Bedankt!

Contributie 2023-2024

Hieronder een overzicht van de contributietarieven voor seizoen 2023-2024. Mochten er mensen zijn die problemen ondervinden bij het betalen van de contributie, neem dan gerust contact op met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Ook hebben wij connecties met de gemeente, het (jeugd)sportfonds en Stichting Leergeld die in sommige gevallen kunnen ondersteunen.

Soort lid Prijs
Senioren + veteranen + dames > 18 € 160,-